Vakmanschap XL - Later als ik groot ben, Live Event op 11 juni

March

Zit je in in de bovenbouw van de basisschool? Dan kun je samen met je vader of moeder mee naar het Later als ik Groot ben, live event! Misschien ken je de filmpjes al, waarin Jochem van Gelder en Rein van Duivenboden kinderen kennis laten maken met hun droombaan. Niet? Je vindt ze hier allemaal. Het is goede inspiratie voor iedereen die droomt over wat ie later worden wil.

Op zondag 11 juni krijgen alle kinderen de kans om te ontdekken wat ze interessant vinden en waar ze goed in zijn. Want op deze Beroependag XL valt van alles te beleven! Voor jongens en voor meiden. Voor denkers en doeners.

Voor wie is deze uitnodiging?
Deze uitnodiging is voorgezinnen uit Pendrecht: kinderen in groep 6 (vanaf 9 jaar), 7 of 8* en een ouder/verzorger of opa/oma.

* Dit event is opgezet voor kinderen in de bovenbouw van de basisschool (groep 6-8 / 9-12 jaar). Broertjes en zusjes die in een lagere groep zitten of al op het VO, kunnen daarom niet mee.

Hoe ziet de dag eruit?

Wanneer– Zondag 11 juni, van 09:00-14:30 uur

Locatie – Kinepolis Jaarbeurs: Jaarbeursboulevard 300, 3521BC in Utrecht.

Eten - Bij het verzamelen op de Kinderfaculteit krijgt iedereen een lunchpakketje van ons mee. Hierin zit ook een klein tussendoortje en een flesje drinken. We adviseren om zelf wat extra (gezonde)snacks en drinken mee te nemen. In Kinepolis er de mogelijkheid om tegen betaling een luxe belegd broodje te kopen.

Event – In Kinepolis staan een heleboel beroepen uitgestald waarmee de kinderen kennis kunnen maken door te oefenen. Denk aan een pakketje bezorgen bij DHL, alles leren over parfum bij ICI Paris, het weer presenteren voor een green-screen, een kijkje nemen in een ambulance en leren wat er allemaal bij komt kijken als je verpleger bent. En natuurlijk zijn Jochem van Gelder en Rein van Duivenboden er ook. Kinderen kunnen met hen op de foto tijdens de Meet & Greets.

09:00 uur               Verzamelen op deKinderfaculteit

09:30-10:30 uur     Heenreis

10:30-13:30 uur     Vrij rondlopen met een ouder/begeleider op het

evenement en zoveel mogelijk beroepen ontdekken!
                                Plan zelf een lunchmomentje in

13:30-14:30           Terugreis

Hoe reizen we?

We stappen op Plein 1953 in de touringcar die ons rechtstreeks naar Kinepolis, Utrecht brengt.

Let op: kinderen kunnen níet mee zonder een eigen ouder of volwassen begeleider.

De Kinderfaculteit helpt bij de organisatie van dit uitje, maar is deze dag niet verantwoordelijk voor de begeleiding van uw kind(eren) of toezicht houden.

We verzamelen op de Kinderfaculteit. Twee medewerkers van de Kinderfaculteit zullen meereizen naar het event.

Kosten?
Meegaan naar het Later als ik groot ben, live event kost je niks! De Kinderfaculteit verzorgt het busvervoer en tickets. Om die reden vinden wij het wel heel fijn als je alleen een aanmelding doet wanneer jullie ook echt meegaan.

Wat moet je doen om je aan te melden?

Verzamel de volgende gegevens:

- Naam van uw kind(eren) (groep 7 en 8) :

- Naam van ouder/volwassene/verzorger die meegaat:

- Adres:

-Telefoonnummer:

Stuur dit uiterlijk 21 mei in een e-mail naar: info@kinderfaculteitpendrecht.nl

Of, kom langs op de Kinderfaculteit en vul daar het inschrijfformulier in.

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar: op = op. Schrijf dus zo snel mogelijk in. Nadat we de inschrijving hebben ontvangen, sturen we een e-mail met meer informatie.