Schrijf je in voor de Avond4Daagse!

April

Van dinsdag 21 t/m vrijdag 24 mei vindt de Avond4Daagse 2024 plaats. Dit jaar in een speciale XL-editie, vanwege het 10-jarig bestaan van de Kinderfaculteit.
Naast de leerlingen van de vier basisscholen van Pendrecht (Beatrix, Koppeling, Hoeksteen, Over De Slinge) zijn ook leerlingen van andere basisscholen en buurtbewoners uit Pendrecht en Zuidwijk van harte welkom om mee te doen!

Inschrijven
Kinderen die naar één van bovengenoemde scholen gaan, kunnen zich op hun eigen school inschrijven. Kinderen die naar een andere school gaan, kunnen zich inschrijven op de Kinderfaculteit. Er liggen inschrijfformulieren klaar.

Inschrijfgeld
Voor alle deelnemers (kinderen + begeleiding) die niet op één van bovengenoemde scholen zitten én die een medaille willen, geldt het inschrijftarief van €3,50 per persoon. Voorbeeld: een gezin met 2 deelnemende kinderen en 1ouder als begeleider (zonder medaille), betalen €7,- inschrijfgeld.  Dit bedrag dient direct en gepast betaald te worden bij de inschrijving.

Inschrijven kan nog tot en met donderdag 25 april.

Dagelijks tussen 09.00-17.00 uur

Begeleiding
Kinderen mogen alleen meelopen onder begeleiding van een volwassene. Dit wordt ook gecontroleerd bij de start. Het is wel mogelijk om met andere ouders te rouleren, bijvoorbeeld door elkaars kinderen te begeleiden, tot een maximum van 4 kinderen per begeleider.

Slotfeest
Op vrijdag 24 mei is er tussen 19.30-21.00 uur een feestelijke afsluiting van de Avond4Daagse. Er zijn verschillende optredens en gezellige muziek. Alle deelnemers ontvangen dan uiteraard ook de felbegeerde medaille. Zet deze datum dus alvast in je agenda. Ouders en familie/vriendenzijn van harte welkom om de prestatie met elkaar te vieren!

Wandelreglement
In de bijlage vind je het wandelreglement. Hierin staat de belangrijkste informatie. Mocht je desondanks nog vragen hebben, dan kun je contact opnemen via bvanwensen@pendrechtvooruit.nl.

Wandelreglement Avond4Daagse