Officieel afscheid Maria de Kruijf als algemeen projectleider

March

Op woensdag 8 maart hebben we officieel afscheid genomen van Maria de Kruijf als Algemeen Projectleider. De afgelopen 3,5 jaar heeft Maria zich vol enthousiasme en met een grote betrokkenheid ingezet voor Kinderfaculteit Pendrecht.

“Ik heb er ontzettend van genoten om in ‘het dorp’ Pendrecht te werken en met een fantastisch team elke dag mooie dingen te doen. Ook het contact met ouders en de samenwerking met vele(wijk)partners, maakte dat ik met heel veel plezier en dankbaarheid terug kan kijken.”

In de afgelopen maanden heeft Maria nog hard gewerkt aan de ontwikkeling van een nieuwe huisstijl van de Kinderfaculteit. Onder meer de website en de programmafolder kregen een nieuw en fris jasje met vrolijke kleuren, zodat we nu nog beter uitstralen wat we doen, wie we zijn en voor wie er zijn. Aan Maria dan ook de eer om het vernieuw de uithangbord -of eigenlijk: gevelbord - van de Kinderfaculteit te onthullen.

Wij bedanken Maria voor haar tomeloze inzet, krachtige visie en de ontzettend fijne samenwerking!

Sayida Goedhoop volgt Maria tijdelijk op als interim projectleider. Zij is bereikbaar op sgoedhoop@pendrechtvooruit.nl