Met de Kinderfaculteit naar het Hofpleintheater

March

​Op vrijdagavond 11 maart stond bij het Hofpleintheater de voorstelling "De klokkenluider van Rotterdam" op de agenda en wij waren uitgenodigd! Er waren vrijkaartjes vanuit het theater en vanuit de RET ook nog metrokaartjes. Het was een beetje last-minute maar we hebben al onze ouders hierover gemaild een paar dagen van tevoren. We werden verrast door het enorme enthousiasme van ouders: uiteindelijk zaten we in totaal met 110 mensen uit Pendrecht in de metro naar het Hofpleintheater!! Verwend met een leuke voorstelling, veel lekkers en een schitterend prentenboek gingen de kinderen voldaan weer terug naar Pendrecht.

We zijn het Jeugdtheater Hofplein heel erg dankbaar en kijken uit naar een volgende samenwerking!

Enkele van de vele enthousiaste reacties van ouders:
"Het was een topavond! Mijn beide zonen en ik zelf hebben erg genoten. Wat werden de kinderen verwend zeg. Heel erg bedankt allemaal voor de spetterende avond. Mijn zoon R van 6 wilde al de volgende dag weer naar het theater haha. Dus hij heeft echt genoten. En al dat lekkers en zeer warme ontvangst van het personeel. Echt heel erg bedankt voor iedereen die dit heeft georganiseerd. Helemaal geslaagd! Ik stuur je hierbij als bijlage ook nog een leuke foto toe van de avond.😊👍🏻🖐🏻🖐🏻🌷 "

"Complimenten… Het was super goed en leuk georganiseerd. Een verwennerij voor de kinderen, met een prachtig boek op het einde. Mijn dochter heeft het Super leuk gehad."

"Alles was  leuk, ze waren vriendelijk en lachten. We vonden het erg leuk met mijn dochter. Het onderwerp van het theater was zeer succesvol. We willen graag nog een keer gaan."

"Wij hebben ontzettend genoten wat een warme ontvangst van begin tot eind gewoon TOP georganiseerd !Bij de metro station van Slinge werden wij al goed ontvangen en kregen alle informatie! Bij binnenkomst in de theater en in de pauze. Keken wij onze ogen uit het was flink uitgepakt met zoveeeeeeel lekkers en drank echt spectaculair👍🏼"

"M vond het geweldig. We zullen vaker komen. Ze is intussen ook ingeschreven voor de kennismakingsles theater."

"Mijn zoon vond het erg leuk, zowel hij als wij (ouders).  We waren nog nooit in het theater geweest, het was onze eerste keer en we vonden het geweldig.  Mijn zoon blijft me vragen wanneer gaan we weer?!  We hadden veel plezier, geweldige presentatie, proficiat aan iedereen en nogmaals bedankt voor de uitnodiging."