In de kerstvakantie naar het theater!

November

We zijn uitgenodigd door Jeugdtheater Hofplein voor het feestje "De Warme Kerst” op vrijdag 23 december. Tijdens deze avond kunnen kinderen gratis een workshop volgen en met hun ouders naar de voorstelling De blote kleren van de keizer (6+) kijken. Het theater zorgt ook voor het eten en iets lekkers.

Voor wie is deze uitnodiging?

Deze uitnodiging is voor gezinnen uit Pendrecht: kinderen vanaf 6 jaar* en hun ouders/verzorgers of opa/oma.

* De voorstelling is gemaakt voor kinderen vanaf 6 jaar. Voor jongere kinderen kan het te moeilijk zijn of te lang duren. Daarom is het advies om kinderen onder de 6 jaar niet mee te nemen.

Hoe ziet de avond eruit?

Locatie - De voorstelling speelt in het Hofpleintheater, Benthemplein 13 in Rotterdam – Noord.

Eten - Bij de inloop wordt gezorgd voor iets warms te eten zodat niemand met een lege maag naar de workshop gaat of in de zaal zit. In de pauze is er allerlei lekkers, want dat hoort natuurlijk ook bij een feestje!

Workshop - Het theater is vanaf 18.00 uur open en om 18.30 uur kunnen de kinderen, die dat willen, meedoen aan de workshop in één van de studio’s. De kinderen leren een lied uit de voorstelling en presenteren dit voor de voorstelling, samen met de spelers, op het toneel!

Voorstelling - Natuurlijk is het ook mogelijk om naar de voorstelling te komen zonder de workshop te volgen. Zorg dan wel dat uw gezin vóór 19.30 uur in de zaal zit.

Na afloop van de voorstelling zwaaien we alle kinderen uit met een leuk cadeau.

18.00 uur                    Hofpleintheater open

18.30 – 19.00 uur       Workshop

19.30 uur                    Start voorstelling

20.15 uur                     Pauze

21.30 uur                    Einde voorstelling

Hoe reizen we naar het theater?

We gaan met de metro naar het Hofpleintheater. De metro-kaartjes zijn ook gratis en krijgt u van ons.

Kinderen reizen met hun eigen ouder/verzorger of opa/oma!

Let op: kinderen kunnen níet mee zonder een eigen ouder of volwassen begeleider.

De Kinderfaculteit helpt bij de organisatie van dit uitje, maar is deze avond niet verantwoordelijk voor de begeleiding van uw kinderen of toezicht houden.

We verzamelen bij Metro Slinge. Juf Gloria en juf Diana delen daar de kaartjes uit en reizen met de groep mee naar het theater.

Wat moet u doen om aan te melden?

Verzamel de volgende gegevens:

- Namen van uw kinderen (vanaf 6 jaar) :

- Doen ook mee aan de workshop  (kruis aan):    [  ] JA     [  ] NEE

- (Meteen invullen; op de avond zelf kunnen kinderen zich niet meer aanmelden voor de workshop)

- Namen van ouders/volwassen verzorgers die meegaan:

- Adres:

- Telefoonnummer:

Stuur dit uiterlijk 15 december in een e-mail naar: info@kinderfaculteitpendrecht.nl

Er is een beperkt aantal plekken beschikbaar: op = op. Meld u dus zo snel mogelijk aan. Na aanmelding ontvangt u van ons een e-mail met meer informatie.