Gratis juridische hulp in Pendrecht

June

Dit is een inleiding. U kunt elke dinsdag van 17:00u tot 20:00u bij de Kinderfaculteit / Vitaal Pendrecht binnenlopen voor juridische hulp.

De gezichten achter de faculteit

Stichting Je Goed Recht heeft een gratis spreekuur voor alle bewoners van de wijk. Heeft u bijvoorbeeld een probleem met uw woning of huurbaas? Of is er iets veranderd in uw werk, uitkering of pensioen? Heeft u vragen over familie, een huwelijk, erfenis of omgangsregeling? Of heeft u hulp nodig bij een probleem met een verzekering, telefoon- of energiecontract?

Heeft u hulp nodig bij het aanvragen van de energietoeslag?

Voor het aanvragen van de energietoeslag heeft u uw DigID én een geldig identiteitsbewijs nodig. Neem dit dus mee naar het spreekuur.

Kom langs. We luisteren naar uw vraag en bekijken hoe we het probleem het beste kunnen oplossen. Wilt u eerst een afspraak maken? Stuur dan even een appje of bel naar 06 - 27140212. Meer informatie vindt u ook op onze website: www.stichtingjegoedrecht.nl